ترفندهای فروش

ترفندهای فروش و بازاریابی

ترفندهای فروش و بازاریابی

ترفندهای فروش و بازاریابی

ترفندهای فروش و بازاریابی می تواند یک درآمد باورنکردنی خالص برای کسب و کارهای شما باشد. از آنجا که صاحبان مشاغل کوچک باید هر آنچه که در کسب و کار کوچک لازم باشد ,را یاد بگیرند. در همه زمان ها به دست آوردن تسلط بر تمام تفاوت های ظریف که به فروش یا بازاریابی می روند دشوار باشد. نگران نباشید ، 9 نکته زیر در مورد بازاریابی برای کسب و کارهای شما در فروش بیشتر ، بازاریابی بهتر

1. فروش سود ، نه مقایسه. نحوه بازاریابی خود همه چیز در مورد برجسته کردن آنچه شما را متفاوت می کند برجسته است. سه روش اصلی برای انجام این کار وجود دارد. هزینه (شما می دانید که چگونه یک محصول را بهتر از رقابت قیمت کنید) کیفیت (شما بهتر هستید) ترکیبی از آن (شما ارزش بهتری ارائه می دهید) اما اینکه چطور خودتان بفروشید متفاوت است با نحوه فروش. شما می توانید به کسی بگویید که کالایی یا خدماتی را ارائه می دهید که ارزان تر یا مؤثرتر از یک تجارت دیگر است ، اما این نمی گوید که چقدر بهتر می خواهید زندگی مشتری را بسازید. فروش در مورد سود است. یک مقایسه ممکن است ویژگی هایی را که ارائه می دهید برجسته کند ، اما شما همیشه سود می فروشید .

2. به مشتری خود گوش دهید. سام والتون ، تایتان خرده فروشی مشهور والمارت ، امپراتوری خود را در روستایی درآمریکا آغاز کرد. این علیرغم منطق تجاری غالب بود که می گفت یک خرده فروش عمده در هر نقطه اما در شهری با جمعیت متمرکز شکست می خورد. منطق این بود که اگر می خواهید مقادیر انبوهی از کالاها را جابجا کنید ، به جمعیت زیادی از مردم احتیاج دارید. اما والتون مشتری های خود را می شناخت ، زیرا او مرتباً به آنها گوش می داد. وی آگاه بود كه افرادی كه در مناطق روستایی و حومه شهر زندگی می كردند غالباً مقادیر بیشتری را خریداری می كردند زیرا خانواده های بزرگتر داشتند یا برای نگهداری و مشاغل كوچك خود نیاز به کالای بیشتری داشتند. والتون به مشتریان خود گوش فرا داد و نتیجه بزرگترین ، قدرتمندترین خرده فروش آجر و ملات در جهان است. ممکن است مشتری گاهی با منطق مخالفت کند ، اما همیشه درست است. به آنها گوش دهید .

3. قبل از آماده شدن محصول خود را به بازار عرضه کنید. برخی از مشاغل قبل از انجام هرگونه بازاریابی یا تبلیغات آگاهی ، صبر می کنند تا محصولشان کامل باشد. این می تواند یک اشتباه گران باشد. بسیاری از مشاغل انتظار دارند به محض آماده بودن محصول خود را بفروشند. اما اگر کسی از آن آگاهی نداشته باشد ، تقاضا از صفر شروع می شود تا زمانی که شما برای ایجاد آگاهی از برند برای مشتریان بالقوه اقدام به بازاریابی کنید. بهتر است کمپین های تبلیغاتی پیشگیرانه را انجام دهید ، حتی اگر حداقل باشد ، تا مشتریان بالقوه را بدانید که محصول شما در حال آمدن است. قبل از رسیدن محصول می توانید سود آن را بفروشید. به این ترتیب ، وقتی محصول آماده است ، مشتریان نیز همینطور هستند!

4. بیرون از جعبه فکر کنید. چشم انداز بازاریابی از زمانی که اولین کار خود را بیش از 30 سال پیش آغاز کردم ، به طرز چشمگیری تغییر کرده است. در آن زمان هیچ موتور جستجوگر یا سیستم عامل رسانه های اجتماعی وجود نداشت. همانطور که می دانیم اینترنت وجود ندارد. اکنون ، شرکت های نوپا می توانند از تکنیک های رایگان و رایگان بازاریابی آنلاین خلاق و مؤثر استفاده کنند. به عنوان مثال ، می توانید از بازاریابی ویدئویی آنلاین ، رسانه های اجتماعی ، تأثیرگذار در وبلاگ ، جمع کردن جمعیت ، مسابقات ، بازاریابی محتوا ، رهبری فکری و موارد دیگر استفاده کنید.

5. سریع تست کنید. سریع شکست بخور بازاریابی که نمی تواند اندازه گیری کنید بازاریابی ناموفق است. مطمئناً ، شما می توانید برای انجام برخی از تبلیغات پول خرج کنید ، و حتی ممکن است در همان زمان اجرای تبلیغات ، شاهد افزایش فروش باشید. اما چگونه می توانید مطمئن باشید آنچه برای تبلیغات صرف کرده اید با فروش ارتباط دارد؟ شاید در کل چیز دیگری بود. شاید یک روند فصلی طبیعی و فصلی برای آنچه می فروشید در یک ماه از بین برود. اگر قصد انجام وقت و هزینه برای یک کمپین بازاریابی را دارید ، مطمئن شوید که می توانید نتایج را اندازه بگیرید . راه هایی را برای ردیابی تبدیل های ناشی از هر کمپین بازاریابی تنظیم کنید. همچنین ، انواع مختلفی از کمپین های بازاریابی را در دسته های مشخص و کوچک انجام دهید. این امر به شما امکان مقایسه کانال های بازاریابی را می دهد و می بینید که کدام یک عملکرد بهتری دارند. مواردی را که کار نمی کنند ، کنار بگذارید و آنها را انجام دهید.

6. از زوایای مختلف تبلیغ کنید. همانطور که در بالا ذکر شد ، خوب است که چندین کانال و ایده بازاریابی را آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی به بهترین شکل ممکن عمل می کند. اغلب ، این یک چیز نیست بلکه ترکیبی از همه موارد فوق است. هنگامی که مشتری شما شما را در رادیو می شنود ، شما را در نتیجه موتور جستجو می بیند و سپس در وبلاگی که دوست دارد (بازاریابی محتوا) ذکر کرده است ، می یابد ، آنها شروع به پذیرش نام تجاری شما به عنوان یک موجود خوب ، قابل اعتماد و شناخته شده می کنند. ممکن است آنها فوراً نیاز به محصول یا خدمات شما نداشته باشند ، اما وقتی این کار را انجام دهند ، این نام شما خواهد بود که به جای یک رقیب به ذهن شما خطور می کند.

7. همیشه زمان روابط عمومی است. وقتی تبلیغات سنتی انجام می دهید ، این ماده بازاریابی شما برای فروش محصول شما است. هنگامی که روابط عمومی را انجام می دهید ، یا یک عضو مطبوعات یا یک خانه رسانه ای دارید که صنعت شما را درمورد شما صحبت می کند ، آن را بسازید و تأیید کنید. برخی از افراد آن را به عنوان صفحه شخصی یا ساختمان اعتبار می نامند ، اما اگر شرکت شما در Mashable یا Wall Street Journal حضور داشته باشد ، احمقانه خواهید بود که نام آن مقاله را جلوی وب سایت شرکت خود قرار ندهید. حتی اگر شرکت شما فقط از طریق نقل قول مدیرعامل شما ذکر شده باشد ، شما هنوز “همانطور که در وال استریت ژورنال ذکر شد” هستید. هنگامی که مشتریان نام انتشار را در کنار نام شرکت شما می بینند ، این اعتبار را ایجاد می کند . حتی برنده شدن در روابط عمومی کوچک ، مانند اخبار محلی یا وبلاگ ها ، اضافه می شود. و برخلاف بیشتر بازاریابی سنتی ، روابط عمومی بسیار فراتر از تاریخ تبلیغات فعالیت می کند. روابط عمومی خوب می تواند کارهای زیادی برای اعتبار و آگاهی از برند شما انجام دهد.

8. مکانی را به مشتریان بدهید تا با شما صحبت کنند / در مورد شما. خوب یا بد ، شما می خواهید بدانید که مشتریان شما چه می گویند. اگر جایی برای شکایت و تمجید از مشتریان خود در اختیار مشتری خود قرار ندهید ، باعث می شود که به نظر برسد که افکار و نظرات آنها اهمیتی ندارد. به یاد داشته باشید ، حتی اگر مشتری به سمت شما بیاید و خشمگین باشد ، این یک فرصت عالی برای شما است که علناً نشان دهید که چقدر حاضر هستید برای درست کردن یک اشتباه ، یا یک مشتری احساس ارزشمندی کنید .

9. ما مشتاقانه منتظر دیدن شما هستیم. پاداش وفاداری یا علاقه. من به کارمندانم در شرکت پاتریوت نرم افزار ، شرکت حسابداری آنلاین و حقوق و دستمزد من می گویم که مشتریان ما بخش فروش ما هستند. توصیفات شفاهی و مشتریانی که طرفدار برند هستند بهتر از هر تیم فروش شما می توانید جمع کنید. بنابراین ، من به طور مداوم به مشتریان پاداش می دهم با قیمت های رقابتی ، پشتیبانی باورنکردنی از مشتری و به روز رسانی های خودکار برای ارتقاء نرم افزار.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *