چگونه یک تجارت الکترونیکی تجارت را شروع کنیم؟
یک روند منطقی وجود دارد که چگونه می توانید در مورد ساختن یک فروشگاه اینترنتی تجارت الکترونیک اقدام کنید. اگرچه راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی واقعی احتمالاً کمتر از یک روز طول می کشد ، تحقیق ، ساخت ، راه اندازی و رشد یک تجارت سودآور تجارت الکترونیکی یک فرآیند چند لایه است که شامل تعدادی از مراحل و تصمیمات است. انتخاب و تهیه یک محصول اولین قدم برای شروع یک تجارت الکترونیکی ، تصمیم گیری در مورد محصولاتی است که می خواهید بفروشید. پیدا کردن یک ایده سودآور می تواند کار سختی باشد ، بنابراین آماده باشید تا برخی از حفاری ها و تفکرات جدی را انجام دهید. ضروری است که محصولاتی را با حاشیه های سالم انتخاب کنید که به شما امکان می دهد سودآوری کنید و تجارت را در آینده ترازو کنید.
هنگامی که شما می دانید چه چیزی می خواهید بفروشید ، باید تصمیم بگیرید که چگونه و کجا می خواهید محصولات را تهیه کنید. چهار روش اصلی سپارش محصولات و موجودی در حال ساخت، تولید، عمده فروشی و Dropshipping. انجام تحقیقات و برنامه ریزی های پیش رو ایده محصول شما به شما نشان می دهد که جنبه های بازار مورد نیاز برای تحقیق چیست ، اما برخی از مهمترین زمینه هایی که باید به آنها توجه کنید رقابت ، استراتژی قیمت گذاری و گزاره ارزش منحصر به فرد شما خواهد بود. در این مرحله ، همچنین ایده خوبی برای تهیه یک طرح تجاری است که به شما در تجسم استراتژی رشد خود و شناسایی هرگونه تهدید یا موانع بالقوه کمک می کند. گرفتن مارک مناسب شما اکنون که شما یک ایده محصول امیدوارکننده و یک مرور کلی درباره بازار دارید ، وقت آن است که در مورد عناصر اصلی فروشگاه خود مانند نام تجاری ، نام دامنه ، دستورالعمل های برند خود فکر کنید. گرفتن درست از ابتدا برند شما می تواند به سرعت بخشیدن به رشد و تسخیر قلب مشتریان بالقوه کمک کند. قبل از اینکه توجه خود را به ساخت فروشگاه کنید ، باید مدتی را صرف مطالعه اصول سئو کنید ، تا کسب و کار شما شروع خوبی کند. تصمیم گیری در مورد فروش شما تنظیم واقعی فروشگاه آنلاین شما از دو طریق قابل دستیابی است: شما می توانید یک فروشگاه الکترونیکی تجارت را از ابتدا بسازید – این یعنی خودتان آن را توسعه دهید یا یک کارخانه آزاد یا آژانس استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهد. این امر می تواند طولانی تر و هزینه بیشتری ببرد ، اما ساختن یک فروشگاه آنلاین سفارشی 100٪ سفارشی سازی را تضمین می کند و به شما قدرت تصمیم گیری را می دهد. می توانید از یک پلتفرم تجارت الکترونیکی خارج از فروشگاه مانند Shopify استفاده کنید ، که باعث می شود ساخت یک فروشگاه آنلاین فرآیندی سریع و آسان انجام شود. با این حال ، به معنای سفارشی سازی کمتر نیز خواهد بود ، زیرا شما نیاز دارید تا از میان مجموعه ای از مضامین و ابزارهای ارائه شده توسط سیستم عامل ، گزینه دیگری را انتخاب کنید. اگر تصمیم دارید که یک شغل dropshipping را اجرا کنید ، راه حل های تجارت الکترونیکی به شما امکان می دهد فروشگاه را از زمین خارج کنید و در همان چند ساعت دیگر شروع به فروش کنید. قبل از راه اندازی در این مرحله ، برای خالی کردن فروشگاه از طریق شبکه جهانی وب خارش دار می شوید.
با این حال ، اطمینان حاصل کنید که شما برای اندازه گیری موفقیت راه اندازی خود به خوبی آماده هستید – تعیین شاخص های کلیدی عملکرد شما در پیش رو به شما کمک می کند تا پیشرفت و عملکرد خود را ردیابی کنید و هرگونه مسائل را هنگام ظهور برطرف کنید. موارد مهم دیگری که باید از آنها مراقبت کنید شامل تنظیم پروفایل های رسانه های اجتماعی ، آماده شدن بازاریابی ایمیل شما ، نصب Google Analytics ، انجام تحقیقات در مورد کلید واژه ها ، تعریف استراتژی حمل و نقل و نهایی کردن برنامه ارتقاء راه اندازی است. بله ، این کار زیادی است ، اما یک شروع خوب نیمی از کار انجام شده است. هنگامی که لیست چک را تکمیل می کنید ، سعی کنید فروشگاه خود را از طریق گریدر فروشگاه Shopify انجام دهید تا در صورت وجود خطا ، خطایی دریافت کنید. بعد از راه اندازی به آسیاب خوش آمدید! اینجاست که کار واقعی شروع می شود. با راه اندازی فروشگاه آنلاین خود ، باید بلافاصله به مرحله ترقی بروید. بازاریابی فروشگاه شما و تبدیل بهینه ، از این پس نان و کره روزانه شما خواهد بود. همچنین باید آزمایش و تجدید منظم در مورد موجودی خود داشته باشید. این کار بسیار آسان برای dropshippers است ، زیرا آنها می توانند محصولات جدید dropshipping را در عرض چند دقیقه وارد کنند ، اما حتی اگر خودتان تولید یا تولید می کنید ، باید در اولویت قرار بگیرد. ماندن در مقابل منحنی برخی از آزمایشات را انجام می دهد.